Heeft u een vraag?
Dan staat hier waarschijnlijk het antwoord

Hieronder hebben wij een selectie gemaakt van de meest gestelde vragen over uw reservering via Fietsverhuur Katwijk aan Zee.

Staat uw vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op en wij helpen u graag verder

Hoe kan ik een reservering maken?

Op de homepage klikt u op de Reservering knop. Selecteer de fietsen die u wilt reserveren om direct een reservering te plaatsen, en klik op volgende. Daarna vult u uw gegevens in en volgt u het formulier naar de betaling. Daarna ontvangt u van ons per e-mail een confirmatie dat uw fietsen gereserveerd zijn.

Wilt u de optie hebben om te annuleren? Kies dan bij uw reservering voor het Zorgeloos Onderweg Pakket.

Waar kan ik prijzen en beschikbaarheid vinden?

Tijdens het reserveringsproces selecteert u de huurperiode. Het systeem toont vervolgens automatisch de beschikbare fietsen en de bijbehorende prijzen.

Moet ik mijn reservering direct betalen?

Ja, tijdens het boeken kunt u de betaling direct via online bankieren voldoen. Zodra de betaling is verwerkt, ontvangt u een definitieve bevestiging per e-mail.

Kan ik bij de afhaallocatie met pin betalen?

Ja, u kunt op locatie betalen met alle bankkaarten die het Maestro-logo dragen.

Kan ik een reservering annuleren of wijzigen?

Eenmaal betaald, is uw reservering definitief. Wilt u flexibiliteit? Dan kunt u tijdens het boeken kiezen voor het Zorgeloos Onderweg Pakket, waarmee annuleren mogelijk is tot 48 uur voor de start van uw huurperiode. Heeft u deze optie niet gekozen, dan kan een wijziging op aanvraag en op basis van beschikbaarheid tot 48 uur voor aanvang van de huurperiode.

Is pechhulp inbegrepen tijdens mijn huurperiode?

Nee, pechhulp is niet standaard inbegrepen.

Is er korting bij een langere huurperiode?

Ja, hoe langer u de fiets huurt, hoe voordeliger het dagtarief. Tijdens het reserveren ziet u direct de correcte prijs voor uw gekozen huurperiode.

Kan ik groepskorting krijgen?

Ja, voor groepsreserveringen kunt u een aanvraag indienen via het aanvraagformulier.

Huur ik een fiets op eigen risico?

Tijdens het reserveringsproces heeft u de mogelijkheid om het Zorgeloos Onderweg Pakket af te sluiten. Hiermee verkleint u het eigen risico bij schade of diefstal en krijgt u een annuleringsoptie.

Kunnen de fietsen bezorgd worden?

Nee, dit is niet mogelijk. Wel is er voldoende parkeergelegenheid in de buurt van de afhaallocatie.

Kan ik mijn fiets na sluitingstijd inleveren?

Ja, dat is mogelijk. Geef bij het afhalen aan dat u de fiets na sluitingstijd wilt terugbrengen. Ons personeel zal u informeren over de beste plek om de fiets te parkeren en waar u de sleutel kunt achterlaten.

Krijg ik bij een E-bike een volle accu mee?

Ja, uw E-bike wordt altijd met een volle accu geleverd. Huurperiode langer dan één dag? Dan krijgt u een oplader mee. Maakt u een extra lange tocht op één dag en heeft u tussendoor een oplaadmogelijkheid nodig? Dan kunt u bij de afhaallocatie een oplader aanvragen (op basis van beschikbaarheid).

Wat als mijn gewenste fiets niet beschikbaar is?

Tijdens het reserveren ziet u alle beschikbare fietsen voor de gekozen periode bij de betreffende locatie. Staat uw gewenste fiets er niet tussen? Neem dan contact op met de locatie. Ons team helpt u graag met een passend advies.

Kan ik mijn auto parkeren bij deze locatie?

Ja, er zijn een aantal parkeerplaatsen op loopafstand van de winkel. Ook is er op 300m afstand ruime parkeergarage te vinden aan de boulevard.